.......
 
medical imagener

 

 

درد من مرگــــ مردمی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر وبا تبسمی بر لب این حماقتها را حکمت خدا مینامند "گاندی"...

 

 

حـتـی افـرادی هـم که مـعـتـقـد هـستـنـد سـرنـوشـتـــــ هـمه از قـبـل تعـیـیـن شـده و قـابـل تغـیـیـر نیـسـت؛مـوقـع رد شـدن از خـیـابـان ابـتـدا دو طـرفـــــ آن را نگاه میـکـنـنـد .
اسـتـیـون هـاوکـیـنگ...

 

 

جـهـان سـوم جـایی سـتــــ كـه هـر كـس بخـواهـد مـمـلكـتـش را آبـاد كـنـد خانـه اش خـرابـــــ مـیـشـود ،و هـر كـس بخـواهـد خانـه اش را آبـاد كـنـد بـايـد بـرای ويـرانی مـمـلكـتـش بكـوشـد.
"پـروفـسـور مـحـمـود حـسابی"...

 

 

در سـن هـشـتـاد و سـه سـالگی از " فـرانکــــ لـويـد رايـتـــــ" مـعـمـار بـزرگـــــ و نـامـدار پـرسـيـدنـد:
ازمـيـان كـارهـای بـزرگـی كه انـجـام داده ایـد ؛ كـدام را بـيـشـتـر می پـسـنـدیـد ؟
کـه او پـاسـخ می دهـد : كـار بـعـدی را ....

 

 

مايكل شوماخر چندين سال متوالی در مسابقات اتومبیلرانی "فرمول یک" در دنيا اول شد.
وقتي رمز موفقيتش را پرسيدند، در جواب گفت:
تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند، من گاز مي دهم ...

 

 

DECIDE while others are delaying
(تصمیم بگیر وقتی که دیگران مرددند)...

 

 

 

sh vahedi

 



نظرات شما عزیزان:

m.nazari
ساعت11:53---2 شهريور 1391
با خوندن اولین جمله یاد این شعر قیصر امین پور افتادم...من عاشق این شعرم...
"دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است

دردهای من
گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است
مردمی که چین پوستینشان
مردمی که رنگ روی آستینشان
مردمی که نامهایشان
جلد کهنه ی شناسنامه هایشان
درد می کند

من ولی تمام استخوان بودنم
لحظه های ساده ی سرودنم
درد می کند..."so nice
شقایق جون دستت طلا.جمله های طلایی ای بود...


fereshte
ساعت18:57---24 مرداد 1391
wow!
inam mese baghie matalebet aliiiiiiiiii bod,daste golet dar nakone


shayan ns
ساعت12:15---23 مرداد 1391
kheii kheili kheili ghashang bodپاسخ:kheilii kheilii mamnon shaghayegh

مریم مشهدی
ساعت3:00---23 مرداد 1391
انقد ازین مطالب تکان دهنده میزاری که من هــــــــی متحول شم و دچار دگرگونی شم تا وقتی که میام دیگه از بس دگرگون شدم منو نشناسین!

دمت باقله قاتوق!!!
پاسخ:pas in chan vaghte hesabi ro vibre bodi dg:D shaghayegh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 1:9
javad&shahab&shayan

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان medical imagener و آدرس medicalimagener.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 20595
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1